TURNIEJ 5on5 CUP

Opis forum


#1 2010-03-16 20:29:40

Administrator

Administrator

Zarejestrowany: 2010-03-16
Posty: 8
Punktów :   

Regulamin

I Klany i zawodnicy

1. Udział w turnieju mogą brać wyłącznie klany, które posiadają conajmniej pięciu graczy, lecz nie więcej niż ośmiu. Pierwszeństwo do zapisu mają klany, które:
posiadają serwer do gry.
3. Jeden zawodnik może reprezentować tylko jeden klan.
4. Każdy klan powinien mieć wyznaczonego lidera, który będzie mógł się kontaktować w sprawie meczów, mediów, haseł itp.
6. Używanie jakichkolwiek programów ułatwiających grę jest surowo zabronione.
7. Zawodnicy zbanowani na liście oszustów (www.blacklisted.pl) nie będą przyjmowani do turnieju.

II Serwery gier

1. Serwer, na którym rozgrywane będzie spotkanie, musi być stabilnym i zaufanym, pochodzącym od zaufanej firmy hostującej. Serwery stawiany na domowym łączy nie wchodzi w grę.
2. Serwer powinien być chroniony za pomocą mechanizmu VAC, i jednocześnie posiadać co najmniej 11 slotów. Wymagane jest nałożenie hasła na czas spotkania.
3. Na serwerze nie powinny znajdować się żadne zbędne elementy (dźwięki, modele itp.). Na czas spotkania należy wyłączyć wszelkie modyfikacje zainstalowane na serwerze, jak AMX Mod X.
4. Na czas meczu należy wgrać konfigurację - 5on5 ESL/GB/CB.
5. W przypadku wykrycia braku konfiguracji 5on5 ESL wiąże się z odjęciem 3 rund dla właścicieli serwera.
6. Wartość mp_fadetoblack może zostać zmieniona na 0 tylko za zgodą obu zespołów.

III Ustawienia i komendy gracza

1. Obowiązkowe komendy i ustawienia gracza przystępującego do turnieju:
- ex_interp 0.01 - 0.03,
- cl_updaterate 80-101,
- cl_cmdrate 80-101,
- cl_cmdbackup 2,
- rate 20000 - 25000,
- color quality 32 bit

2. Wykrycie braku ustawienia jakiejkolwiek z powyższych komend oznacza odjęcie 3 rund dla drużyny.

IV Skrypty i bindy

1. Zabronione jest używanie jakichkolwiek wspomagaczy -cheatów.
2. Zabronione jest używanie jakichkolwiek skryptów ułatwiających grę.
3. Skrypty: BunnyHop, AutoFire, SilentRun i NoRecoil są surowo zabronione.
4. Dowiązanie „+jump” na rolce myszy jest dozwolone, "+duck" jest zabronione.

V Bugi i tricki

1. Zabronione jest używanie jakichkolwiek bugów mapy - za użycie odejmowane są 3 punkty dla zespołu.
2. Użycie flashbuga wiąże się z utratą 3 rund na rzecz przeciwnika.
3. Podsadzanie i wyrzucanie się przez tekstury jest zabronione.

VI Modele

1. Dozowlone modele: cs 1.6, CS.CZ, modele HLTV

VII Mecze

1. Czas na rozegranie spotkań, wypisany jest na forum.
2. Informacje o nadchodzących spotkaniach będą umieszczane w odpowiednich forach.
3. Maksymalny czas spóźnienia na mecz to 15 minut.
4. W przypadku nie obecnosci jednego gracza druzyna gra w osłabieniu, podczas nie obecnosci 2 graczy drużyna przeciwna ma prawo żądać w/o.


VIII Dostępne mapy w lidze:

- de_dust2
- de_nuke
- de_inferno
- de_train
- de_tuscan
- de_cbble


IX Rozgrywka & media

1. Mecze rozgrywane są na mapie wylosowanej przez administratora turnieju.
2. Spotkania rozgrywamy systemem MR15 bo3, 2 mapy wybrane przez zespoły, 3 przez administratorów.
3. Po każdej połówce lider klanu zobowiązany jest do zrobienia zrzutu ekranu z wynikiem. Brak odpowiednich zrzutów ekranu wiąże się z brakiem akceptacji meczu.
4. Do zatwierdzenia wyniku meczu niezbędny jest zrzut ekranu przedstawiajcy rcon status. Za jego wykonanie odpowiedzialny jest administrator serwera.
6. Każdy gracz jest zobowiązany do wykonania zrzutu ekranu w którym będzie znajdował się net_graph 3, tabelka z wynikiem oraz sg. Każdy gracz zobowiązany jest do wrzucenia screena na stronie ligi maksymalnie godzine po zakończemiu meczu. Brak tabelki, net_graph 3 lub sg jest równoznaczne z odjęciem 3 rund dla drużyny.
7. Przed meczem rozgrywana jest tzw. nożówka. Zwycięzca nożówki decyduje o stronie, po której zostanie rozpoczęte spotkanie.
8. Zaraz przed trzema restartami rundy, każdy gracz zobowiązany jest do nagrania dema, które później, na życzenie przeciwnika lub organizatora, musi zamieścić na forum. O demo można poprosić od maksymalnie trzech graczy. Brak dema równoważy się z walkowerem na rzecz przeciwnika.
9. Każda obraza gracza po trzech restartach jest równoznaczna z odjęciem 3 rund na niekorzyść drużyny.
10. Clan Lider danego zespołu od razu po meczu zobowiązany jest o dostarczenie rcon status, screenów z wynikami oraz sg screenów swojej drużyny.
11. Czas na złożenie prośby o dostarczenie dema wynosi max. do 1h po meczu.
12. Zabronione jest używanie tarczy i "autokampy".

X Zmiany, dodawanie graczy
1. Zmiany możliwe tylko za zgodą przeciwnika, nie pózniej niż 8h przed usatlonym terminem meczu.

XI Nie znajomosc regulaminu nie upowarznia do nie przestrzegania go.

XII Administracja turnieju zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w trakcie trwania rozgrywek.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nms.pun.pl www.promesito.pun.pl www.madriversteam.pun.pl www.sanum.pun.pl www.kmb.pun.pl